ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سیم کارت

از آنجا که بیش از نیمی از مخاطبین دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تنها راه ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست از طریق ارسال پیامک انبوه با سیمکارت می باشد.

روش ارسال پیامک با سیمکارت با عناوین مختلفی در بین مردم رواج دارد که در همه آن ها هدف ارسال پیامک تبلیغاتی بلک لیست می باشد.

ارسال پیامک سیمکارتی، ارسال پیامک GSM، ارسال پیامک با موبایل، ارسال پیامک با مودم GSM (ارسال پیامک با مودم جی اس ام)، ارسال پیامک بلک لیست و ارسال پیامک با شماره موبایل همگی به یک معنی می باشد.

ارسال پیامک سیم کارتی چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که پیامک تبلیغاتی با خطوط سیمکارت دریافت کنید و پیامک با یک شماره سیمکارت همراه اول و یا ایرانسل برای شما ارسال می شود. آیا این پیامک ها با شماره های شخصی ارسال می شود؟ اصلا ارسال پیامک با سیمکارت چه مزیتی دارد؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

به دلیل حجم بالای پیامک های انبوه تبلیغاتی اکثر افراد پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، در نتیجه پیامک های ارسال شما با خطوط اپراتوری دریافت نمی کنند. راهکار این مشکل استفاده از خطوط سیمکارت برای ارسال پیامک است.

برای اینکه بتوانید به صورت انبوه از طریق سیمکارت پیامک ارسال کنید، می بایست یک پنل پیامکی با قابلیت ارسال پیامک از طریق سیمکارت تهیه نمایید تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. سامانه پیامک فراز اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال پیامک با شماره موبایل شخصی

در صورتی که شما قصد ارسال پیامک با موبایل شخصی خود به صورت انبوه را داشته باشید، به دلیل محدودیت های اعمال شده از سمت مخابرات سیمکارت شما بعد از ارسال تعدادی پیامک می سوزد. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از سامانه پیامکی فراز اس ام اس استفاده کنید.

در نظر داشته باشید در صورتی که پیامک شما اطلاع رسانی می باشد، می توانید با استفاده از خطوط خدماتی سامانه پیامکی فراز اس ام اس پیامک خود را حتی به شماره های مسدود شده ارسال نمایید.

مزایای ارسال پیامک با سیمکارت

  • ارسال پیامک به تمامی شماره های همراه اول و ایرانسل

از آنجایی که در روش ارسال پیامک با سیمکارتی با شماره های سیمکارت پیامک شما ارسال می شود، همه شماره موبایل ها حتی افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را یسته اند نیز پیامک شما را دریافت می کنند.

  • توجه بیشتر مخاطبین به پیامک

از آنجایی که معمولا پیامک های تبلیغاتی با خطوط با پیش شماره 1000،2000،3000،5000 و … ارسال می شود، ارسال پیامک با شماره های سیمکارت باعث جلب توجه کاربر می شود و تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت.

  • عدم نیاز به سخت افزار و سیمکارت

در سامانه پیامک فراز اس ام اس بدون نیاز به خرید سیمکارت و یا سخت افزار و نرم افزار می توانید پیامک های سیمکارتی خود را با سامانه پیامک انبوه سیمکارت را ارسال کنید.سامانه پیامکی سیمکارت تحت وب می شود و به راحتی می توانید پیامک های تبلیغاتی انبوه خود را ارسال کنید.

معایب ارسال پیامک سیمکارتی

  • هزینه بالاتر نسبت به خطوط اپراتوری
  • امکان تاخیر در دریافت پیامک
  • عدم امکان ارسال با سیمکارت شخصی
  • رندم بودن شماره های سیمکارت های ارسالی
  • عدم امکان دریافت پیامک

نحوه ارسال پیامک با سیمکارت

در سامانه پیامکی فراز اس ام اس بدون نیاز به خرید سیمکارت و یا تجهیزات فیزیکی و سخت افزاری به راحتی می توانید به خطوط بلک لیست پیامک خود را ارسال کنید. تنها کافی است بعد از خرید پنل اس ام اس در زمان انتخاب شماره برای ارسال پیامک خط سیمکارت را انتخاب کنید.

راهکار پیشنهادی فراز اس ام اس

از آنجایی که ارسال با سیمکارت تعرفه بالاتری نسبت به سایر خطوط مخابراتی دارد، جهت صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد فراز اس ام اس این است که ابتدا پیامک خود را با خطوط تبلیغاتی ارسال کنید، سامانه به صورت خودکار بلک لیست ها را فیلتر کرده و مجدد به شماره هایی که پیامک های تبلیغاتی را بسته اند با خط سیمکارت پیامک ارسال کنید.

در نظر داشته باشید در پنل اس ام اس فراز اس ام اس امکان ویرایش متن در زمان ارسال مجدد به شماره های بلک لیست وجود دارد.

امکانات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

  • قابلیت ارسال پیامک به دفترچه تلفن
  • قابلت ارسال پیامک از طریق فایل اکسل
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک کد پستی
  • قابلیت ارسال پیامک به تلفن محله و منطقه
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان
فهرست